De ‘look and feel’ is waar het om draait. Dat zorgt voor de juiste uitstraling van je aanbod en je bedrijf. Daarmee spreek je jouw ideale klant aan en geef je je bedrijf het professioneel cachet dat het verdient. In mijn carrière als Art Director (conceptbedenker) / Grafisch Vormgever heb ik veel klanten mogen helpen hun visuele identiteit te bepalen. Ik vertrek altijd vanuit een doordacht idee, rekening houdend met de noden en doelstelling van de klant. Dat doe ik voor de volle 100% en vooral met veel goesting.
Bekijk hier een greep uit mijn portfolio, van grafische creaties tot totaalconcepten.
SINT JANSCOLLEGE MELDERT Lay out boek over de restauratie van het kasteel van Meldert (Hoegaarden): 'De herschepping van een historisch goed'. Te bestellen online via sintjanscollegemeldert.be
DIRECT MAILING
VANPARIJS POWER ENGINEERS concept over stroompannes 2007 (i.o.v. Onclinx-Vièrin)
GEMEENTE RIEMST huisstijl 2007 + restyling 2016 + restyling 2019 | administratief drukwerk | styling citymarketing pijlers | affiches | folders | flyers | kalender | brochures | cadeaubon | felicitatie- en condolatiekaarten | toeristische gids | activiteitengids | 3770 infokrant | digitale nieuwsbrief | signalisatie | ... (i.o.v. 4XL)
Wagenbekleving + ontwerp logo.
IN-C staat voor INterieur Concepten, INnemende Communicatie en voor IN-Creatie.
IN-C altijd een goed idee.